keskiviikko 12. huhtikuuta 2017

Vittumainen viikko

On pitänyt oksentaa ajatuksia tänne jo aiemmin mutta oon ollut niin hermot riekaleina etten oo pystynyt. En saanut mentyä kuntouttavaan tällä viikolla koska oon niin ruma etten kehtaa lähteä himasta minnekään enkä oo saanut nukutuksi.
Viikonloppu meni ihan mässäilyks ja laattasin monta, monta kertaa. Mässäilin sämpylää ja lämmin keitto-pussukkaa. Korvapuusteja. Pizzaa. En muista mutta ärsyttää edelleen.
Tällä viikolla oon syönyt yhden jutun per päivä ja yritän pitää ruokailujen välissä 20+ tuntia. Oon syönyt pari sämpylää ja vähän jotain makaroonipöperöä tällä viikolla, kahvia tintannut ja juonut pari lonkeroo ettei olis niin nälkä. Tällä viikolla oon muutenkin vaan maannut ja on ollut aika masentunut olo kaikesta enkä kestä yhtään että mun poikaystävä koskee muhun tai edes puhuu mulle koska oon niin yököttävä omasta mielestäni. Muutenkin todella äkänen olo koko ajan. Ja mässyttämisen takia ahdistunut olo kun paino ei oo tippunut niin kuin toivoisin. Pääsiäinenkin kauhistuttaa kun meen mutsille ja siellä on varmaan kaikkea hyvää ruokaa enkä kestä jos alan porsasteleen siellä.

Ei mitään järkevää sanottavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti